صندلی جکی

توضیحات صندلی جکی

صندلی جکی یا صندلی جک دار در دو نوع جک پدالی و جک دستی تولید می‌شود. طبیعتا این صندلی به باربر و یا آرایشگر کمک می‌کند تا با استفاده از جک ارتفاع صندلی را به راحتی برای مشتری خود تغییر دهد. جک‌های استفاده شده در صندلی‌های جکی تجهیزات آرایشگاهی فاپکو وارداتی بوده و همگی داره ضمانت و گارانتی می‌باشند. همچنین ارتفاع جک‌ها، 12 سانتی متری برای صندلی های اداری جک های 8 و 10 سانتی متری برای صندلی های مدیریتی جک های 21، 26 و 27 سانتی متری برای صندلی های آزمایشگاه و آشپزخانه می‌باشند. چرم استفاده شده در صندلی‌های جکی تجهیزات آرایشگاهی فاپکو همگی از چرم‌های مرغوب و درجه یک موجود در بازار ایران و جهان می‌باشند. تمامی محصولات فاپکو دارای پنج سال ضمانت می‌باشند.

 

صندلی جکی

صندلی‌های آرایشگاهی جک‌دار، دارای جک هیدرولیکی پدالی در بخش زیرین صندلی هستند که قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی را فراهم ساخته اند. همچنین بیشتر صندلی‌های جک پدالی قابلیت چرخش 360 درجه را دارند و همچنین امکان قفل کردن صندلی در هر زاویه ای را دارند.
همچنین صندلی برقی یک وسیله کاربردی و ضروری است که در سالن های زیبایی قرار گرفته و وجود آن در هر سالن آرایشگاهی مهم می‌باشد.

 

کاربرد صندلی جکی

صندلی‌ اُپن جک‌دار، نوعی صندلی با پایه‌های بلند هستند که اغلب برای استراحت پا طراحی شده‌اند. آن‌ها برای استفاده از میزهای بلند مانند اپن در مکان‌های مختلف استفاده می‌‌شوند؛ که البته نوع دیگر آن در آرایشگاه ها نیز استفاده می‌شود.

 

صندلی جکی آرایشگاه

صندلی آرایشگاهی جکی یا پدالی دارای جک هیدرولیکی پدالی جهت تنظیم ارتفاع صندلی هستند که علاوه بر تنظیم ارتفاع صندلی قابلیت گردش 360 درجه صندلی را برای آرایشگر فراهم می سازند. و همچنین امکان قفل کردن صندلی در هر زاویه ای را دارند. این صندلی‌ها قسمتی برای قرار گرفتن پاها دارند که باعث ایجاد حس راحتی بیشتر در مشتریان میشوند.
صندلی جکی پدالی، صندلی آرایشگاهی است که علاوه بر استفاده مشتری از آن، برای راحتی و تسلط بیشتر آرایشگران در هنگام کار نیز کاربرد دارد.

معمولا صندلی پدالی دارای امکان تنظیم زاویه پشتی و همچنین تنظیم تشک پشت سر را دارد که به آرایشگر امکان اصلاح صورت را ساده تر می کند. از مزایای صندلی جکی سیستم ساده تنظیمات و عمر طولانی محصول و همچنین عدم نیاز به برق است .

 

نکات مهم در هنگام خرید صندلی جکی آرایشگاه

خرید یک صندلی مناسب برای سالن زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از خرید هر مدل صندلی برای سالن زیبایی خود، ابتدا به فضا و ابعاد محل توجه کنید. صندلی میکاپ جکی از جمله انواع صندلی آرایشگاه بوده که در بیشتر سالن‌های آرایشی مشاهده می‌شود. اما قبل از خرید این صندلی، به نکاتی توجه داشته تا صندلی میکاپ جکی کاربرد بهتری داشته باشد.

 

ویژگی صندلی جکی آرایشگاهی

ویژگی‌های صندلی جکی آرایشگاهی، شامل مواردی شده که قبل از خرید باید به آن‌ها توجه کنید. با توجه به این موارد، خرید بهترین صندلی آرایشگاهی طرح برقی و جکی را از مجموعه ی فاپکو تجربه خواهید کرد. از جمله ویژگی‌های بهترین صندلی جکی در خرید این محصول شامل موارد زیر می‌شود:

  1. امکان قفل کردن صندلی میکاپ جکی در زاویه دلخواه
  2. جنس روکش صندلی میکاپ جکی
  3. جنس بدنه صندلی میکاپ جکی
  4. امکان گردش 360 درجه
  5. قابلیت تنظیم ارتفاع
     

ویژگی‌های صندلی میکاپ جکی مجموعه فاپکو

فاپکو، عرضه کننده تجهیزات آرایشگاهی برای سالن‌های زیبایی است. در این فروشگاه انواع صندلی میکاپ به فروش رسیده که صندلی میکاپ جکی از جمله آن‌ها محسوب می‌شود. فاپکو، در تولید صندلی میکاپ جکی ویژگی‌های خاصی را در نظر گرفته که موارد زیر را در بر می‌گیرد:

  1. مقاومت بالا در برابر آسیب ناشی از وزن فرد
  2. بهترین جنس رویه برای صندلی میکاپ جکی
  3. راحتی حین استفاده از صندلی میکاپ جکی
  4. قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی میکاپ جکی
  5. قیمت مناسب صندلی میکاپ جکی
     

مزایای صندلی جکی

از مزایای مهم صندلی جکی سیستم ساده تنظیمات و عمر طولانی محصول و همچنین عدم نیاز به برق است.
 

فروش صندلی جکی

مجموعه ی فاپکو یکی از مجموعه های مطرح در حوزه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. صندلی جکی پدالی مدل ..... از جمله تولیدات مجموعه ما است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود برای انواع محیط‌های آرایشگاهی زنانه، آرایشگاه‌های مردانه، آموزشگاه‌های آرایشگری و سالن‌های بزرگ آرایش و پیرایش مناسب است.
 

قیمت صندلی میکاپ جکی

بیشتر مردم قبل از خرید صندلی میکاپ ابتدا قیمت محصول را در نظر می‌گیرند. در مجموعه فاپکو انواع صندلی جکی موجود است که با توجه به بودجه شما قابل خریداری هستند. تعیین قیمت هریک از این صندلی‌ها با توجه به جنس صندلی  یا روکش آن، میزان کارایی و سایر عوامل انجام می‌شود.
 

سخن پایانی

قبل  از خرید این محصول ابتدا به نوع نیاز خود در خرید صندلی میکاپ جکی توجه کنید. پس از آن ابعاد سالن را در نظر گرفته تا انتخاب بهترین صندلی میکاپ جکی برای شما آسان شود. در نهایت با توجه به این موارد، بهترین صندلی میکاپ جکی را از لحاظ قیمت و کارایی تهیه خواهید کرد.