توضیحات صندلی پدیکور

صندلی پدیکور

یکی از اصلی ترین تجهیزات لازم برای انجام آسان پدیکور ناخن داشتن صندلی پدیکور می باشد. صندلی پدیکور ناخن در انواع و قیمت های مختلف موجود است که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. صندلی پدیکور به دلیل کاربردی بودن از اصلی ترین تجهیزات لازم برای سالن های زیبایی و آرایشگاه ها بشمار می رود.

در انتخاب این نوع صندلی باید دقت کافی داشته باشیم چون شخصی که برای انجام پدیکور ناخن به شما مراجعه می کند در مدت زمانی که روی صندلی می نشیند باید احساس راحتی داشته و پاهای او هم در محل مناسب قرار گرفته باشد.

مزایا استفاده از صندلی پدیکور

با استفاده از صندلی های پدیکور در سالن های خود ، حس راحتی و آرامش بیشتری را برای مشتریان خود ایجاد میکنید و ایجاد حس خوشایند و لذت ، تاثیر مستقیم در افزایش مشتری دارد .

صندلی های پدیکور به نوعی طراحی شده اند که آب استفاده شده در پدیکور ،  سالن را کثیف نمیکنید و از نظر بهداشتی انتخاب بسیار مناسبی است .

صندلی های پدیکور در انواع طرح و امکانات تولید میشوند یکی از مزایای استفاده از صندلی های پدیکور قابلیت ماساژ این محصول میباشد

رنگبندی و سبک های مختلف طراحی صندلی پدیکور موجب شده تا شما در انتخاب ، آزادی عمل داشته و بتوانید مناسب با سبک دکوراسیون سالن زیبایی خود صندلی پدیکور مناسب تهیه کرده و ظاهر سالن را لاکچری تر کنید

ارائه خدمات با محصولات مربوط به همان لاین ، حرفه ای تر بوده و در اعتبار شما تاثیر به سزایی دارد.

کاربرد صندلی پدیکور

همه ما این را میدانیم که پا قلب دوم انسان است. از این رو رسیدگی به پا در اولویت قرار دارد. یکی از بهترین روش های رسیدگی به پا انجام پدیکور میباشد . امروزه سالن های زیبایی و کلینیک های بهداشتی ، پدیکور را در سطر خدمات خود قرار داده اند . البته که تولید کنندگان صندلی پدیکور نیز انواع این صندلی ها را برای ایجاد راحتی و آرامش بیشتر رائه دهنده خدمات و گیرنده خدمات طراحی و روانه بازار کرده اند .

از این صندلی در سالن های زیبایی بانوان ، آرایشگاه های مردانه و تمامی مراکز زیبایی و بهداشتی میتوان استفاده کرد.

 

فروش صندلی پدیکور

از تولیدکنندگان پیشرو و خلاق در زمینه صندلی پدیکور ، گروه صنعتی فاپکوچیر است که در تمامی مدل ها  ، رنگ ها و سبک ها این صندلی را تولید و عرضه میکند. مجموعه ما برای ساخت این صندلی ها از چرم های درجه یک در انواع رنگ ها ، فوم سرد درجه یک 35 کیلیویی و برای بدنه از فلز استفاده میکند تا مقاومت صندلی افزایش یافته و طول عمر بیشتری داشته باشد . جهت جلوگیری از زنگ زدگی محصول تمامی قطعات ، رنگ کوره ای درجه یک خورده و با لوگو و اسم سالن شما ساخته میشوند .

خرید صندلی پدیکور

اگر به دنبال خرید صندلی پدیکور درجه یک با طول عمر بالا و خدمات پس از فروش و گارانتی 5 ساله هستید ، پیشنهاد ما به شما محصولات فاپکوچیر است . این مجموعه به صورت آنلاین و خرید حضوری محصولات خودرا عرضه و به سراسر ایران و کشور های همسایه ارسال میکند . برای مشاهده تمامی مدل ها و اطلاع از ویژگی های هر محصول به وبسایت رسمی فاپکو چیر سر بزنید و از تنوع محصولات لذت ببرید . مجموعه ما برای انواع بودجه ها ، محصولات عالی و با کیفیتی را تولید و عرضه میکند و شما با خیال راحت میتوانید محصول مورد نیاز را پیدا و خریداری کنید .

قیمت صندلی پدیکور آرایشگاهی

پارامترها و متغیر های بسیاری در تعیین قیمت صندلی پدیکور آرایشگاهی وجود دارد . از آنجایی که صندلی پدیکور آرایشگاه مستقیم با آب سر و کار دارد و برای حفظ بهداشت پس از استفاده نیز باید شسته شود باید در آن از متریال درجه 1 و ضد آب استفاده شود تا صندلی پدیکور آرابشگاهی شما عمر مفید بالاتری داشته باشد . این متریال در تعیین قیمت صندلی پدیکور آرایشگاهی بسیار موثر هستند . پس قبل از خرید صندلی پدیکور آرایشگاهی حتما با کارشناسان ما به صورت رایگان مشورت نمایید تا یک خرید لذت بخش را تجربه کنید .

سخن پایانی

ارائه خدمات با کیفیت با تجهیزات تخصصی ، امکان پذیر تر و حرفه ای تر است . اگر قصد اضافه کردن لاین پدیکور به لیست خدمات خود را دارید بی شک صندلی پدیکور مورد نیاز شما خواهد بود

انتخاب یک صندلی پدیکور مناسب و درجه یک ، سودآوری شما از این کار را چندین برابر میکند بنابراین ریزبینی و دقت بیشتری در خرید مورد نیاز است . مجموعه فاپکوچیر با تولید انواع صندلی های پدیکور درجه یک ، امکان خریدی مطمئن و لذت بخش را برای شما میسر کرده است. این محصول در انواع قیمتها موجود و قابل سفارش است برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید .