توضیحات صندلی برقی

صندلی برقی

صندلی برقی یک وسیله کاربردی و ضروری است که در سالن های زیبایی قرار گرفته و وجود آن در هر سالن آرایشگاهی مهم میباشد .

هنگام خرید تجهیزات آرایشگاهی ، صندلی برقی یکی از لوازم مهم و جدانشدنی برای سالن های زیبایی میباشد.

تفاوت یک صندلی برقی با صندلی معمولی این است که ،صندلی برقی با ساختار مدرن و پیشرفته‌ای که دارد در همه ادوار مورد استفاده قرار می‌گیرد .

استفاده از صندلی معمولی کار کردن را مشکل میکند و نمی‌توان برای کارهای متنوع کمک گرفت.

پس اگر میخواید در انجام کارها راحت باشید و با سرعت عمل بیشتری کارهایتان را پیش ببرید از خرید صندلی برقی غافل نشوید .

کاربرد صندلی برقی

سالن شیک و زیبا

استفاده ازصندلی برقی در آرایشگاه باعث شیک تر و خاص تر شدن سالن آرایشی شما میشود .

امروزه مشتریان توجه و اهمیت ویژه ای به ظاهر سالن های زیبایی میدهند .

راحتی در استفاده

یکی از مزیتهای صندلی برقی دارد سهولت در استفاده از ان است ، علاوه بر راحتی کار سروصدای بسیار پایینی موقع استفاده نیز دارند .

تمامی بخش های این صندلی به راحتی قابل تنظیم است. همین نیز باعث می شود تا هم شما به عنوان آرایشگر و هم مشتری احساس راحتی داشته باشند. راحتی مشتری در حین انجام خدمات سبب می شود تا بعدها نیز سالن شما از بین آرایشگاه های جورواجور انتخاب کند.

قابلیت تنظیم ارتفاع

تمامی بخش های این صندلی به راحتی قابل تنظیم است. همین نیز باعث می شود تا هم شما به عنوان آرایشگر و هم مشتری احساس راحتی داشته باشند.

راحتی مشتری در حین انجام خدمات سبب می شود تا بعدها نیز سالن شما از بین آرایشگاه های جورواجور انتخاب کند.

تنظیم ارتفاع در اغلب صندلی های آرایشگاهی وجوددارد زیرا سبب می شود تا آرایشگر بتواند برای هر مشتری این صندلی را شخصی سازی کند.

البته در صندلی برقی این امکان تنها با فشردن یک دکمه انجام می شود درحالی که در صندلی های جکی خودتان باید با کمک این جک، صندلی را به ارتفاع موردنظرتان برسانید.

استاندارد و با کیفیت بودن روکش

 از آنجایی که صندلی برقی همواره مورد استفاده است و در معرض مواد شوینده قراردارد، روکش آن نیز باید در این شرایط به اندازه کافی مقاومت داشته باشد.

روکش صندلی برقی بسیار با کیفیت بوده و شما میتوانید بدون هیچ مشکلی سالیان سال از آن استفاده کنید .

پشت سری با امکان تنظیم ارتفاع

صندلی برقی دارای پشت سری با قابلیت تنظیم ارتفاع است که به مشتری این امکان را می دهد در حین انجام خدمات سر خود را در یک حالت درست قراردهد.

قیمت صندلی برقی

صندلی برقی دارای امکانات بسیار زیادی است و در عین حال راحتی مشتری را نیز فراهم می کند. وجود این امکانات در صندلی مقرون به صرفه است زیرا امکان تخت شدن این صندلی نیز وجود دارد.

در صورت لزوم می توانید از این صندلی به عنوان یک تخت نیز استفاده کنید، پس نیازی نیست هزینه اضافی برای خرید تخت بگذارید.

البته که به دلیل امکانات بالای این صندلی پرسنل هنگام استفاده از آن احساس خستگی نخواهندکرد. پس می توانند مشتریان بیشتری را در کمترین مدت زمان پاسخ دهند که این خود از نظر درآمدی برای شما به صرفه است.

خرید صندلی برقی

اگر به دنبال خرید صندلی برقی که بتوانید  مدت زمان های طولانی به راحتی بنشینند و کاملا استاندارد و با کیفیت باشد و همچنین صندلی با طول عمر بالا و خدمات پس از فروش و گارانتی 5 ساله هستید ، پیشنهاد ما به شما محصولات فاپکوچر است .

مجموعه فاپکو چر به صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد .

ما محصولاتمان را به  سراسر ایران و کشور های همسایه ارسال میکنیم .

برای مشاهده تمامی مدل ها و اطلاع از ویژگی های هر محصول به وبسایت رسمی فاپکو چیر سر بزنید و از تنوع محصولات لذت ببرید .

مجموعه ما برای انواع بودجه ها ، محصولات عالی و با کیفیتی را تولید و عرضه میکند و شما با خیال راحت میتوانید محصول مورد نیاز را پیدا و خریداری کنید.

برای خرید یک صندلی خوب میتوانید با مشاهده انواع صندلی های آرایشگاهی در مجموعه فاپکو چر و دریافت مشاوره تلفنی رایگان، یک خرید خوب را تجربه کنید.

فروش صندلی برقی

از آنجاییکه روکش صندلی های آرایشگاهی عموما از جنس چرم هستند و امروزه چرم های مصنوعی با رنگ های متفاوت در بازار یافت می شوند ، سالن داران و آرایشگران به راحتی میتوانند رنگ چرم صندلی آرایشگاهی خود را هنگام سفارش مطابق با سلیقه و رنگ دکوراسیون آرایشگاه خود انتخاب نمایند. برای مشاهده و انتخاب رنگ بندی چرم صندلی آرایشگاهی خود میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه فاپکو چر ما بهره بگیرید.

سخن آخر

تنوع صندلی برقی از برندهای مختلف بالاست به همین دلیل نیز شاید نتوانید یک محصول مناسب را خریداری کنید.

بهتراست از قبل برندهای معتبری که در این زمینه فعالیت دارند را بشناسید. سپس از بین این برندها گزینه های را انتخاب کنید که روی محصولات خود گارانتی درنظرمی گیرند.

درواقع گارانتی محصولات به معنی اطمینانی است که تولیدکننده از ارائه محصولات خود دارد. پس شما هم می توانید به این برند اعتماد کنید و با خیال راحت محصولات آن را خریداری کنید.

فاپکو چر دارای خدمات پس از فروش و گارانتی 5 ساله میباشد ، اگر میخواهید آسوده خاطر خرید کنید پیشنهاد ما به شما محصولات فاپکوچر است.